Kundeservice

Her kan du få hjælp til de mest normale problemer. Brug menuen neden for for at finde svaret på dit problem.

Reklamation og garanti

Læs punkt 12 og 13 i handelsbetingelserne for en detaljeret gennemgang af vilkårene for mangler, reklamation og garanti. 

Har du modtaget et forkert produkt eller en defekt vare? Få det ombyttet hurtigt og nemt. 

Sådan reklamerer du for en vare:

  1. Send os en mail på info@fitnessengros.dk med dit ordrenummer samt fejlen på varen.
  2. Vedhæft et billede af reklamationen – max 10 MB.
  3. Vi besvarer din henvendelse, så hurtigt vi kan.
  4. Du modtager en pakkelabel på mail, så du kan sende varen retur til vores lager. Sørg for at pakke den defekte vare godt ind, så den ikke beskadiges.
  5. Vi behandler din reklamation og krediterer dig beløbet for den defekte vare, så snart reklamationen godkendes. Krediteringen foregår på samme måde som betalingsmetoden ved bestilling af varen.

Du har som forbruger 2 års reklamationsgaranti på alle vores varer ved korrekt brug – læs vores garantibestemmelser. Såfremt din reklamation er berettiget, kan du enten få din vare repareret, ombyttet eller få pengene retur.



Returnering

Læs punkt 11 i handelsbetingelserne for en detaljeret gennemgang af vilkårene for returneringer. 

Har du lavet et fejlkøb eller er du ikke tilfreds med den bestilte vare? Uanset hvorfor du ønsker at returnere, har du 365 dages returret fra leveringstidspunktet af varen.

Sådan returnerer du en vare:

  1. Send os en mail på info@fitnessengros.dk med dit ordrenummer samt information om brug af fortrydelsesret.
  2. Vi besvarer din henvendelse, så hurtigt vi kan.
  3. Sørg for at returforsendelsen er i ubrugt stand og med original emballage, da det ellers kan medføre en værdiforringelse af varen.
  4. Husk at anføre ordre-ID klart i pakken med varerne, der ønskes retur og mærk pakken med ”RETUR”.
  5. Returvarer sendes til virksomhedsadressen: Snedkervej 4-6, 2630 Taastrup
  6. Når vi har modtaget din pakke retur og inspiceret indholdet, krediterer vi beløbet på samme måde som betalingsmetoden ved bestilling af varen.

*Vi gør opmærksom på, at det er kundens ansvar, at pakken leveres til den rigtige returadresse. Fragtomkostninger dækkes ikke ved brug af fortrydelsesretten.



Ordre ikke modtaget?

Har du ikke modtaget din ordre?

  1. Tjek om den anførte adresse i ordrebekræftelsen er korrekt.
  2. Tjek om dit navn står tydeligt på din postkasse.
  3. Tjek din ordrestatus i vores system eller den seneste mail, du har modtaget af os. 
  4. Tjek om din pakke er landet hos din nabo, den nærmeste pakkeboks eller posthus.
  5. Kan du stadigvæk ikke finde din pakke? Send os en mail på info@fitnessengros.dk med dit ordrenummer og den seneste mail, du har modtaget fra os og vi tjekker op på din pakkes leveringsstatus.